Jakie wymiary felg do BMW Pandem e36 będą pasować?

Bmw e36 Pandem Stance

Bmw e36 Pandem Stance

W tym roku postanowiłem ustawić zawieszenie tak aby był idealny spas do stance w moim e36 pandem. 

Nie posiadam Air ride, wiec skręciłem przedni gwint MTS maksymalnie ile się dało. Aby osiągnąć taki efekt przyszły z pomocą camber plates od Swagier obniżyły one auto o jakieś 5cm. Bez tego nie zejdziecie tak nisko przy felgach 17”. Oczywiście też potrzebne były dość spore dystanse ale wszystko zależy od felg. Na przodzie 7tweenty style 55 hyperblack  17’ 8.5j ET7. 




Jakie rozmiary felg powinny być w bmw e36 Pandem coupe aby był idealny fitment? 

Jeżeli chodzi o tył to większych kombinacji nie było. Wystarczyła sprężyna od zwrotnicy zetora przecięta na pół. Najtańszy i sprawdzony sposób na twarde zawieszenie. Amortyzatory MTS z zestawu. Nie są idealne do pandemu tak jak widać. Mogły by być krótsze. 

Tip: Do wjazdu na lawetę używam regulacji od gwintu MTS, jak auto już wjedzie to podnoszę lewarkiem i wyciągam regulacje ręką. 


Tylnie felgi to ciekawy temat. Dobranie pasujących felg to koszmar. Przy moim bmw e36 z 1994 roku przedlift w wersji coupe z pomiarów wyszły mi insygnie poszerzone na 12j na tył oraz 10,5j na przód. Taki komplet u mnie pasuje bez dystansów. Aczkolwiek doszedłem do wniosku, że to tymczasowe rozwiązanie a opony na taką szerokość trudno dostępne postanowiłem zamówić 4 felgi 11j i dorzucić lekki dystans. Z tylu wystarczył 1 calowy dystans z przodu te 0,5 cała wystaje lekko insygnia. 





Zanim jednak zbudujesz taki setup pamiętaj, że Auto nie nadaje się do jazdy. Przednia dokładka, progi, tłumik trze o ziemie. Jedyna opcja aby taki setup miał sens to Air ride . Podnosisz do jazdy, opuszczasz do zdjęć. 

I to by było na tyle w temacie stance. To był mój pierwszy i ostatni raz w tym setupie. Stance nie jest dla mnie. Przerobiłem auto typowo pod jazdę driftową

Więcej zdjęć na insta/tiktoku/Facebooku i Twitterze zapraszam do follow jak wam wygodnie . 

Trosze bardziej interaktywna wersja artykułu na YouTube 

https://youtu.be/P7f-JhZxN7w

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kurs sim-driftingu na TikTok Pliki do Pobrania

Asseto Corsa - Downloads

Jakie tanie zawieszenie do driftu założyłem w moim bmw e36 coupe ?