Nowy film! Testujemy silnik 3.0 w BMW E36. Może to nie jest M3 ale czuje się jak bym wygrał życie tym swapem.




W tym odcinku: 

Przez ostatnie kilka lat zbudowałem bmw e36 do driftu aczkolwiek pominąłem najważniejszą rzecz, jaką jest silnik. Po roku walki z małą mocą przyszedł czas na swap silnika 3.0 M54B30 do mojego BMW e36. Po pół roku oczekiwania na auto w końcu się udało!. Mam takie moje małe M3. 


Dużo się działo: 

1. Wizyta w AlcarService w Bielsku Białej gdzie serwisowaliśmy Mercedesa c200 2019 oraz odwiedziliśmy moje BMW. 

2. Szkolenie z Bezpieczniej jazdy na Torze Krzywa gdzie Magda sprawdza jak zachowuje się Mercedes C200 z napędem na 4 kola 4Matic w niebezpiecznych warunkach. 

3. Zbudowałem obudowę do kluczyka z Hot Wheels Nissana 350z Tokio Drift

4. Odwiedziliśmy Kustom Konwent w Hali Stulecia we Wrocławiu gdzie można było zobaczyć Amerykańskie Auta typu Hot Rod, Motocykle oraz Rowery. 

5. Pojechaliśmy na Tor Krzywa na Trening Driftu 18.02.2023 gdzie testowaliśmy silnik 3.0 oraz nowe felgi 7Tweenty w moim BMW E36VTS. 


Gościnnie w odcinku wystąpili:

Madzia (Komentator Rajdowy) 

Kuba Insta @alcar_service

Wujas 

Alek (SimDrifter insta @alfoltyn )


Podziękowania dla Alcar Service Bielsko Biała za super robotę. 

Gobla Drifting  jeszcze raz dzięki za Felgi i rady!

 Tor Krzywa Dzięki za Szkolenie z Bezpiecznej Jazdy oraz Trening Driftu 

KUSTOM KONWENT Dzięki za Event było co oglądać!

Film do oglądnięcia na moim YouTube  


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kurs sim-driftingu na TikTok Pliki do Pobrania

Asseto Corsa - Downloads

Jakie tanie zawieszenie do driftu założyłem w moim bmw e36 coupe ?