Relacja z drugiego treningu w tym roku na Torze Krzywa

 



Trening driftu nr 2 w 2023 na Torze Krzywa BMW E36 Coupe 330i



Krótki film z wyjazdu na Tor Krzywa 19.03.2023. 
Zrobiłem kilka modyfikacji w aucie: 
1. Musiałem trochę kierownicę przybliżyć więc dodałem nabę z qucik release. 
2. Odpowietrzone hamulce 
3. Nadkola trzeba było lekko wyklepać młotkiem. 
I pojechaliśmy na trening. 

Celem treningu było przyzwyczaić się do używania hydro łapy. Starałem się nią podcinać aby inicjować drift oraz robić korekty gdy, źle się ustawiałem w zakręcie. 
Uważam trening za mega udany, pod koniec tylko opony się skończyły.








Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kurs sim-driftingu na TikTok Pliki do Pobrania

Asseto Corsa - Downloads

Jakie tanie zawieszenie do driftu założyłem w moim bmw e36 coupe ?